Nu är äntligen Hello Kitty mössan färdig. ...

foto0400 (MMS)

Nu är äntligen Hello Kitty mössan färdig. Den är kanske inte jättelik, men den är väldigt söt i alla fall Jag hoppas att mottagaren tycker om den. För henne så är just Hello Kitty bäst. Jag tror att denna mössa kommer att värma Melissas öron nu under hösten. Det är ju tyvärr ingen mössa som är jättetjock men jag tror att den passar nu på hösten. Speciellt om det skall fortsätta blåsa som det har gjort idag. Imorgon blir det först ett möte på Effekt. Sedan blir det att leta fram mina badkläder, för att imorgon är det vattengympa som gäller. Ha en fortsatt bra dag! Kram Jennie


Kommentarer
Postat av: sandra

nej men samtidigt, thailandsresan är redan betald och dem pengarna får vi ju inte ut igen oavsett. det är i ängelholm! :)

2010-09-09 @ 14:25:19
URL: http://saaaandii.blogg.se/
Postat av: sandra

jo jag vet, det är ganska långt till jobbet, men det gör inget i nuläget. det fungerar ju faktiskt ändå. sover i svalöv när jag jobbar mer än en dag i streck, vilket jag oftast gör. hinner ju ändå inte träffa paul dem dagarna så det kvittar.

ängelholm är en underbar stad, vill inte flytta därifrån faktiskt. det är värt att ha långt till jobbet.



men du måste höra av dig när du befinner dig i ängelholm, gör du inte det snart så vi kan ta en fika?

2010-09-09 @ 16:58:22
URL: http://saaaandii.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!