Olika rutiner på olika sjukhus! Har preci...

Olika rutiner på olika sjukhus! Har precis pratat med Aleris, de har ingen provtagning efter 3 månader. Det är bara något som de gör efter 1 år. Så det är bara att vänta tills man blir kallad. Hur kan man då veta att man får i sig allt man skall ha. Förvisso så åter jag en del vitaminer, men hur kan jag veta att detta är tillräckligt? Ja, ja det är bara att vänta! Idag är dags att jobba. Börjar inte förrän 12:30, vilket innebär att man hinner göra lite här hemma först. Slutar vid 17:30, är hemma vid 7. Då blir det en lugn kväll hemma framför tv:en, bara jag och Rex. Jimmy jobbar över idag också, de har mycket att göra just nu. Igår jobbade han också över, då var han hemma vid 9. Hà en bra dag! Kram Jennie


Kommentarer
Postat av: G E L I C A <3

Heeejsan tjejen, fin blogg du har :)

Kraaaaaaaam Angie <3

2010-09-07 @ 09:51:22
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/
Postat av: Lena

Mysko. Jag vet inte hur Sahlgrenska har det, men i mina papper från Tyskland så säger de 1, 3, 6, 12 månader och sen en gång per år. Min vc "lyder" detta. Däremot har de kontaktat Sahlgrenska för att få reda på exakt vilka prover som skall tas. Fick resultaten av distriktssköterskan idag, och det var underkänt på ett par prov. Fick då en tid hos läkaren nästa vecka då vi skall diskutera det hela. Känns tryggt. Kram

2010-09-07 @ 20:49:55
URL: http://zitalena.blogspot.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!