Röntgen!!

Fick för en stund ett samtal ifrån "okänd". De var röntgen på CSK som ringde. De hade en tid till mig imorgon redan 7:50. Tack för det, den tar jag! Det är inte det lättaste att göra en massa saker och samtidigt tänka på det sättet att man inte har någon tumme. Men får förhoppningsvis något besked imorgon!

Jag har varit uppe sedan 6:45 idag, då det har stått tvättning på schemat. Jag tycker verkligen om den tiden mellan 7 - 10. Jag skall snart gå ner och ta ur den sista maskinen, som innehåller 2 väskor som jag var tvungen att tvätta då Rex hällde ut mitt glas med mjölk.
Puppy
Jag var nere för någon timme sedan och skulle hämta duschdraperiet som jag hadde tvättat. Tänkte att jag kunde hänga upp det direkt, då det kanske inte är det optimala att torka draperiet i torkskåpet eller i torktumlaren. När jag kommer upp så ligger Rex i hallen och har små vita och blöta fläckar på nosen. Då hade han varit och nosat i mitt mjölkglas och råkat vält ut detta på golvet. Så det hade skvätt på mina väskor, det ena är min ryggsäck som jag har när jag jobbar och den andra väskan är en axelremsväska som jag har när jag är och handlar eller uträttar andra ärenden. Skall bli intressant att se hur de har blivit, det är kanske inte så ofta man kan tvätta väskor. Men det fick bära eller brista. Kan ju inte precis gå runt med väskor som luktar sur mjölk.

 Big Hug   






Kommentarer
Postat av: Lena

wow, det var snabbt. lycka till!

2010-09-29 @ 12:52:34
URL: http://zitalena.blogspot.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!