Står och väntar på taget som skall ta m...

Står och väntar på taget som skall ta mig hem. Jag har varit och jobbat några timmar på fritids i Klippan! Som det ser ut nu så skall jag inte jobba mer! Men det kommer säkert fler dagar och timmar snart! Den tjejen som jag har vikarierat för skall plocka bort gipset på torsdag. Sedan skall hon på sjukgymnastik på både torsdag och fredag. Jag har svårt att att hon skulle kunna börja jobba på m.åndag. Men vi får se! Jag är fortfarande rätt förkyld och borde kanske egentligen inte ha jobbat. Men jag när egentligen bra och jag har ingen feber och så länge jag inte har det så kan jag jobba. Jag har ju varit förkyld i nästan 2 veckor. I slutet av förra veckan så var jag faktiskt rätt pigg, men i gengäld så var Jimmy sjuk. Men jag misstänker att jag har fått tillbaka förkylningen. Jag vill även passa på att gratulera Susann till tiden angående hennes GBP. Informationsmötet sker den 15 oktober. Jag hoppas verkligen att allt går bra denna dagen för henne. Så att hon kan få sin efterlängtade operation. Jag gäller både tummarna och tårna. Ha en bra dag! Kram Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!