Tvättstugan!

Har idag haft nöjet att tvätta! Eller rättare sagt Jimmy hade först nöjet att tvätta. Han var nere i tvättstugan när vår tvättid började, det vill säga klockan 7. Vi hade en hel del tvätt idag så det blev 5 maskiner, de kanske inte var fulla men i alla fall. Jimmy körde ut till Rinkaby för att måla lite panel. Svärmor håller på att måla om huset, och vi har fått nöjet att hjälpa till. Jag gick ner till tvättstugan vid halv 11, för att hämta tvätten som var kvar i torkskåpet. Men upptäcker till min fasa att det inte var torrt. Då visar det sig att säkringen har gått på torkskåpet, vilket innebär att jag nu har en massa kläder i lägenheten som inte är torra. Snacka om otur! Nu är det en stor nackdel att man bor i en sådan liten lägenhet som vi gör. Men, men jag lärde mig något nytt idag i alla fall. Det gäller att kolla säkringarna på torkskåpet innan man hänger in tvätten. Det löser sig säkert. Men det retar mig grymt mycket.

Nu blir det att sticka till Maxi, skall handla lite. Sedan blir det duschen för att sedan är det kalas som gäller. Dels fyller Sanna år idag och sedan så passar vi även på att gratulera Melissa som fyller år på tisdag!

Ha en fortsatt bra dag!

 Big Hug  






Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!