Varit nere i klädkammaren för att hämta...

Varit nere i klädkammaren för att hämta upp lite kläder som passar bättre än de byxor som jag har gått i tills nu. Jag har innan haft storlek 56 i byxor och då har de nästan suttit tajt. Jag hittade i klädkammaren ett par byxor som jag köpte hösten 2006. Dessa är i storlek 50. Detta känns helt underbart men ändå underligt. Jag trodde inte att jag skulle kunna komma i dessa nu, men snacka om att jag blev väldigt förvånad när jag prövade dem. De sitter bra, det är nästan som om de är lite för stora. När jag började min viktresa så hade jag XXXL i tröja och dessa var nästan för trånga. Förra veckan så löpte jag en ny tröja och denna har storlek L. Jag prövade först XXL men den var för stor, jag hade även tagit med en XL. Men även denna var för stor, så det vara bara att gå ut och hämta en L. Detta var helt underbart. Nu har jag nått ett mål som jag satte upp. Att kunna köpa kläder i vilken butik som helst. Eller rättare sagt jag har nästan uppnått detta mål. Jag har ju fortfarande en storlek i byxor som räknas till de inte "normala" storlekarna. Hà en fortsatt bra dag. Själv skall jag återgå till min stickning. Kram Jennie


Kommentarer
Postat av: Lena

Grattis! kommer så väl ihåg känslan från förra gången jag gick ner. Nu har jag inte handlat några byxor på länge för jag har kvar de andra mindre storlekarna jag hade då. NJUT av känslan! Kram

2010-09-03 @ 05:39:17
URL: http://zitalena.blogspot.com
Postat av: ellie

Vad härligt :) Lycka till ännu mer :P

2010-09-03 @ 06:31:45
URL: http://elliesss.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!