3 eller 4 plattor!

I fredags när jag stod och lagade mat så slutade helt plöstligt vår spis att fungera. Det visade sig igår att det var kablarna som hade smält. Vi fick i alla fall en ny spis, med 4 plattor. På den förra hade vi 3 stycken plattor, en stor, och en mellan och en liten. På den nya spisen har vi nu 4 plattor. Detta tycker jag är jobbigt, då vårt stekjärn inte passar på plattan. Det tar säkert ett tag innan jag kommer in i detta. Då jag brukar göra storkok, men det kan vi inte göra längre. Min stora gryta (5 liters) är för stor, den också. Det blir säkert bra, när man väl kommer underfund med hur jag skall fixa det i framtiden.

Ha en fortsatt bra dag!
Kram Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!