Plastikturisterna!

Har precis sett kanal 5 serie Plastikturisterna. Jag kan inte förstå hur man tänker när man lägger upp mellan 20 och 30 tusen på en resa ner till Thailand utan att ha konsukterat läkare i Sverige. Idag handlade det om en kvinna storlek större som skulle göra en bukplastik. När hon väl kom ner till Thailand, så får inte genomföra denna operation då hon inte har gått ner något i vikt. Jag undrar varför har min inte kollat upp detta innan. Jag kan inte anse att man skall göra en bukplastik för att gå ner  vikt utan, jag anser att man skall göra allt som man för att gå ner i vikt innan det blir tal om en eventuellt bukplastik.

Ha det bra!


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!