Idag är det öppning som gäller! Vilket inn...

Idag är det öppning som gäller! Vilket innebär att jag får lov att gå hem halv 2! Det är riktigt skönt! Då skall jag ner till Gymet! Äntligen säger jag, har inte varit där de sista veckorna! Har ju haft en väldigt envis förkylning i kroppen, men äntligen så är den borta! Vilket innebär att jag kan börja träna igen! Helgen har bestått av en trevlig fredagkväll i Fjälkinge! Alltid lika trevligt :-) I lördags var det kalas för Simon! Det var riktigt kul att träffa några av mina släktingar! Vi har inte träffats sedan i juni förra året! Så det var väldigt kul att höra deras reaktioner angående min viktnedgång! I lördags kväll blev det en lugn och mysig kväll framför teven med min stickning! Igår var vi en runda på museet, det var trevligt! Hade igår tänkt att jag och Jimmy skulle cykla en runda, men det blev inte så! Det blåste kallt igår! Men jag tycker verkligen om min nya cykel! Den är helt underbar! Kram Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!