Igår blev det en trevlig kväll i Fjälkinge...

Igår blev det en trevlig kväll i Fjälkinge! Jag tog tåget till Hässleholm för att kunna hämta min nyinköpta cykel! En fin grön Monark! Fjolårets modell, men det gör inte mig något! Den är lika fin ändå! Sedan körde vi hem med min nya, fina cykel! Vi skulle sedan till Eko för att handla lite! På vägen hem så åkte vi inom Matte och Susann! Jag hade glömt mina vantar där, så vi tänkte hämta dem! Det blev bestämt att vi skulle ut där som igår kväll! Det slutade med att vi sov över här! Så snart är det frukost som gäller! Sedan blir det att åka hem för att fixa det vi ska. Det är sedan dags att ta taget till Stehag! För att där lämna Rex och för att vi sedan skall bege oss till Svalöv! Där det vankas kalas för Simon, som tidigare i veckan fyllde 20. Ett stort grattis till dig! Efter det besök i Svalöv så är det dags att bege sig hem! Jimmy skall ut i kväll och festa med ett par kompisar! Vilket innebär att jag får en skön hemmakväll med filmmys! Ha en bra dag! Nu skall jag äta frukost :-) Kram Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!