Igår blev det en väldigt lugn dag på jobb!...

Igår blev det en väldigt lugn dag på jobb! Första barnet på min avdelning kom först klockan 9! Totalt hade vi 5 barn under gårdagen! Detta var inte speciellt ansträngande, inte med tanke på att vi var full personalstyrka! Det vill säga 4 stycken! Vi är egentligen bara 3 pedagoger på denna avdelning! Men denna vecka så kommer vi vara 4, då hon som har varit på denna avdelningen innan är tillbaks på avdelningen! Detta då de inte har några barn alls på hennes avdelning! Vi var en tur på biblioteket igår, det var trevligt! Alltid lika trevligt att låna lite nya böcker! Det har ända sedan igår morse snöat! Det har inte snöat mycket, men nu är det nästan vitt igen överallt! Jag trodde inte att det skulle komma mer snö nu! Men jag misstänker att detta inte är den sista snön vi får denna vintern! Förra året hade vi ju snö långt in i april. Det vill inte jag ha i år! Jag till faktiskt kunna åka iväg och Campa under påskhelgen! Detta borde man verkligen kunna göra, då påsken ligger på pass sent i år! Vi var en sväng ute i Fjälkinge igår kväll! Alltid lika trevligt! Nu är jag snart framme på jobb! Vi hörs! Ha en bra dag! Kram Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!