Jag kan störa mig på folk som inte har pen...

Jag kan störa mig på folk som inte har pengar eller biljetter framme när man skall stiga på bussen! Visst det är kallt ute och man har vantar på sig! Men man behöver inte ha sitt busskort i plånboken som man har längst ner i väskan som man har ryggen! Jag har nästan alltid mitt busskort framme, det har väl hänt någon enstaka gång att jag inte har haft det framme. Men då har det nog varit så att antingen jag har varit sen eller bussen som har varit tidig! Jaja man kan alltid reta sig på en massa saker! Men det är sätt skönt att få det ur sig! Ha en fortsatt bra dag! Själv skall jag idag påbörja en kurs i arabiska! Vi får väl se hur det går! Kram Jennie


Kommentarer
Postat av: Jennie

:)

2011-02-25 @ 07:42:44
URL: http://jennieskrypin.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!