Fick igår reda på under planeringen, att j...

Fick igår reda på under planeringen, att jag eventuellt inte skall vara kvar på denna avdelningen! Detta beror på att hon som jag går för är flyttad till en annan avdelning! Denna avdelning är en lägenhetsförskola! Den tillhör den förskolan som jag är på, men den ligger i angränsande lägenhetsområde! Nu vill inte denna tjejen vara kvar där, hon harnu varit där i cirka 1,5 vecka! Hon vill inget annat än att komma tillbaka till avdelningen där jag är! Det skall bli intressant att se vad som händer! Idag har jag hållt mina tummar hela dagen! Detta då jag idag har en kompis som skall göra sin GBP idag! Hon skulle befinna sig på Aleris vid 9 i morse, samma tid som när jag opererades! Jag hoppas att allt har gått bra! Ikväll är det ett pass Zumba som ligger på schemat! Det skall bli kul! Ha en fortsatt bra dag! Kram Jennie


Kommentarer
Postat av: Lena

Äter inte du järn varje dag efter operationen? Järn, kalk, B12 och multivitamin måste jag ha i mig varje dag. resten av livet. Vi tar ju inte upp de ämnena så bra nu för tiden.

2011-01-21 @ 08:07:00
URL: http://zitalena.blogspot.com/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!