Igår kväll så var jag nere på Friskvårdshu...

Igår kväll så var jag nere på Friskvårdshuset för att träna! Jag hade planerat att jag skulle ta ett pass Indoor Walking. Men så blev det inte! Passet var fullt! Jag kom dit ungefär tjugo i 6, men då var redan passet fullt! Passet skulle börja klockan 6, och sedan är deras biljettsystem sådant, att de släpper biljetterna till passen 30 minuter innan start. Igår tog det max 10 minuter innan biljetterna var slut! Först tänkte jag strunta i allihopa, men kom sedan till bättre insikt! Jag var inställd på att träna, och jag har fri tillgång till Gymet! Så det blev ett pass i Gymet istället! Så nästa vecka är det jag som är där redan halv 6! Jag hoppas att det räcker i alla fall! Idag är stängning som gäller på Jobb! Får se hur länge där är barn! Egentligen har vi öppet till halv 7, men det är väldigt sällan som där är barn så länge! Ha en bra dag! Kram Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!