Jag förstår inte hur man kan spruta en hel...

Jag förstår inte hur man kan spruta en hel flaska parfym över sig själv och sina kläder! För mig reagerar på starka dofter tycker att detta rent ut sagt är taskigt. Då kan man inte bry sig om sina medmänniskor! Ännu värre är det när man sprutar en massa parfym på sina barn, som man sedan lämnar på förskolan! Jag kan inte tycka att man skall spruta parfym på ett barn som är 4. Kanske någon enstaka gång, om man till exempel skall iväg! Men absolut inte när man skall lämna barnet på dagis! Ha en bra dag! Kram Jennie


Kommentarer
Postat av: pappa

Dom har kanske ingen dusch hemma.Ha de bra hälsa vi hörs

2011-01-18 @ 17:44:35

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!