Sitter på bussen från jobb! Skulle ha åkt ...

Sitter på bussen från jobb! Skulle ha åkt 16:08, men fick inte ta denna buss! Han stod på hållplatsen när jag kom fram. Men körde precis när jag hade kommit fram. Han visade med sin hand att jag fick ta nästa buss! Det stod nämligen ytterligare en buss på hållplatsen. Men denna bussen avgick först 16:18. Chauffören i denna buss, frågade varför jag inte tog den första bussen! Jag berättade att jag inte fick, utan att han vinkade att jag fick ta nästa! Chauffören tyckte att detta var korkat, och att jag fick klaga! Jag fick namnet på den som har hand om stadstrafiken. Ha en fortsatt bra dag! Själv skall jag snart iväg och träna! Kram Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!