Vilka roliga typer det finns! Den ena ser ...

Vilka roliga typer det finns! Den ena ser konstigare ut den andra! Det kan vara allt ifrån att knyta ihop tofsarna på en mössa med öronlappar. Till att klä sig i kort korta kjolar mitt i den kallaste vintern! Jag tycker att det är väldigt intressant att sitta och studera andra! Inte för att jag är bäst och klär mig snyggast. Men någon måtta får det gärna vara! Nu tycker jag inte att alla skall klä sig likadant, för jag tycker att man har rätt att klä sig precis som man själv vill! Så länge man kan stå ut med att andra tittar! Nu mer så bryr jag mig inte, om någon tittar! Nu för tiden så tar jag detta som positiv kritik! Idag är det dags för Gymet igen! Är även sugen på att pröva ett pass Zumba. Förvisso så skall jag pröva detta på söndag med 2 vänner! Men jag tycker att det kan vara lite kul att ha prövat detta en gång! Speciellt innan man tränar Zumba med några man känner! Ha en bra dag! Kram Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!