Idag för ett år sedan var den första dagen...

Idag för ett år sedan var den första dagen på min flytperiod! Det är inte klokt vad fort detta året har gått! På detta år så har jag tappat nästan 50 kilo! Det är jättemycket nu när man tänker efter. Visst var jag stor då, men jag upplevde mig själv inte som jättestor! Men min självbild har ju helt klart ändrats, nu ser jag mig själv som stor! Speciellt om jag jämför med de andra som opererades samtidigt som jag! Jag tycker nämligen att en viktnedgång på 50 kilo inte är så jättemycket! Visst det är säkert bra, att man inte fortfarande tappar flera kilo i veckan. Det gör ju säkert att kroppen och hjärnan hänger med på ett annat vis! Jag hoppas att jag nästa vecka kan komma igång med träningen igen! Vet dock inte riktigt hur jag skall orka detta! Då jag har somnat vid 9-tiden varje kväll de sista 2 veckorna! Nu skall jag till läkaren nästa vecka, mest för att kolla så att det inte är vitaminerna eller järnet som spökar! Ha en bra dag! Kram Jennie


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har varit JJJJJJÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTTTTTTTEEEEEEEEEE

DDDDUUUUUUUUKKKKKKKKTTTTTTTTTIIIIIIIIIGGGGGGGG.

Bara kämpa på så mår du mycket bättre sedan.

Hälsningar Mamma o Pappa

2011-03-21 @ 19:11:48

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!