Nu vill jag ha sol och värme! Jag vill kun...

Nu vill jag ha sol och värme! Jag vill kunna cykla till och från jobb, istället för att åka buss! Står just nu och väntar på bussen från jobb! De dagar jag stänger då brukar jag åka den bussen som går 17:38. Men inte idag, då vi hade en förälder som var försenad! Då får jag ta bussen som går 17:53 istället! Så hade det nu varit varmare ute så hade jag inte behövt stå ute! Ikväll skulle jag egentligen ha varit iväg och läst arabiska. Men det är tyvärr inställt, på grund av sjukdom! Rätt tråkigt, men helt okej! Då jag istället kan ta hand om min sambo som är förkyld! Ni vet ju hur karlar är när de blir sjuka! Det är riktigt kallt ute! Kram Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!