Födelsedag!

Jaha då har man idag blivit ett helt år äldre! Men jag kan inte påstå att jag känner mig äldre, är välnästan mer tvärtom att jag känner mig yngre :) Eller i alla fall ingen skillnad!

Blev väckt kvart över fem i morse av min underbara sambo, med sång! Tyckte att detta var riktigt gulligt! Jag blev verkligen rörd av detta! Present har jag fått av honom innan! I år fick jag en vinterjacka, som sitter perfekt! Bild kommer när det är dags att börja använda den! Måste dock sticka både ny mössa och nya vantar och eventuellt en ny halsduk! Det jag stickade förra året matchar inte! Jag kan inte ha rosa vantar och rosa mössa till en röd jacka!

Men det får bli nästa projekt! Just nu ligger det en Pippi-tröja i knäet! Denna skall underbara Susann ha! Är inne på den andra ärmen, sedan skall det fästas en massa ändar! Sedan skall den sys ihop! Funderar på om jag skall sticka något till mig själv sedan, eller om jag skall fortsätta på något av mina ufon! Har två saker som är påbörjade, men inte avslutade! Har ju sedan fått en anledning att sticka babysaker!

Puss & Kram
Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!