Från liten till stor!

Nu har vi gått in i oktobermånad :) Detta innebär ju att både jag, Jimmy och min mor fyller år! Vi brukar inte fira våra födelsedagar med Jimmys släkt om vi inte fyller jämnt, typ om vi nollar eller femmar! Så vi tänkte att vi skulle göra som vi gjorde förra året! Då bjöd vi Jimmys föräldrar och hans mormor och morfar! Men helt plötsligt i år så blir det både hans syskon och han moster och hans kusiner (i alla fall två av dem). Det skall bli kul, är ju ett tag sedan jag träffade hans släktingar! Då jag har jobbat en del när det har varit kalas! Det krävs ju dock en hel del utav mig nu, då vi skall bjuda på hembakat! Som det ser ut nu så blir det 7 olika sorter, plus tårta, eller rättare sagt äpplekaka! Så jag vet vad jag skall göra på mina lediga stunder denna veckan!

Ha en fortsatt bra kväll!


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!