Irriterad!!!

Är så in i h*****e irriterad på att vi inte får vår tidning i brevinkastet! Det började i fredagsmorse, Jimmy sa till mig vid fem-tiden att tidningen inte hade kommit! Den brukar alltid ha kommit tills Jimmy går upp! Han gör sig i ordning för att gå ut med Rex, jag hör hur han går ut men han kommer in väldigt fort igen! Med sig har han tidningen! Då låg denna ute vid ytterdörren under vår porttelefon! Varken jag eller Jimmy brydde oss så mycket om detta i fredags, vi tänkte mest att tidningsbärarna hade glömt taggen! I lördags så var det samma sak igen, ingen tidning i hallen, utan den låg ute! Det är inte så jäkla kul att behöva läsa en tidning som är alldeles fuktig! Så i lördags så ringde jag tidningsbärarna och frågade i princip vad de sysslade med! Svaret jag fick, var att de hade inte kommit in! Hon jag pratade med tyckte att jag skulle kontakta ABK! Så detta gjorde jag i måndags, då var det tredje morgonen som vi inte hade fått tidningen in! ABK hade uppmärksammat att det var något galet, så de skulle ta tag i detta! Vad jag förstod så var meningen att tidningsbärarna skulle komma till ABK med sina taggar, för att kolla om de funkade! Kvinnan som jag pratade med tyckte att det var mycket märkligt att vi hade fått tidningen till och med i torsdags, och sedan helt plötsligt i fredags så funkade inte deras tagg! Nu är det onsdag och vi får fortfarande en tidning som är fuktig! Igår så ringde jag direkt till Kristianstadbladet! Jag tyckte att de på något vis kunde ersätta oss för detta! Det enda hon kunde göra, var att be tidningsbärarna att lägga tidningen i en påse! Men inte ens det har de gjort! Så idag blir det återigen ett samtal ABK!

Ha en bra dag!
Kram
Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!