Julkänslan och längtan till jul har börjat!!



Jag har nu på morgonen bakat en mjuk pepparkaka. Eller rättare sagt den står i ugnen nu och det luktar ljuvligt. Man får verkligen en känsla av att snart är julen här. Det går fort, det vill jag lova. Anledningen till att jag bakar just en mjuk pepparkaka är att Jimmy önskade detta till kalaset på söndag. Det är en av de kakor som han verkligen tycker om. Nu hoppas jag verkligen att denna blir bra också, de andra åren till jul så brukar jag göra den som man bara blandar med vatten. Men nu har jag slått på stort och gjort den från grunden. Är det så att den blir bra, så lägger jag upp receptet. Nu skall jag fortsätta med skolarbetet och samtidigt sitta och njuta av doften av nybakad mjuk pepparkaka.

Kram Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!