Update!!!!

Helgen tillbringades i Fjälkinge, tillsammans med mycket goda vänner! Jimmy hjälpte de att riva en vägg, och sedan var det tapetsering och målning som gällde! Själv gjorde jag inte mycket, eller rättare sagt jag hann komma rätt långt på mitt nya stickprojekt! Det är så kul att se hur det växer! Har dock lite för många projekt nu! Det får gå ändå!

I söndags så var det dags för kalas för mig och Jimmy! Det blev lyckat, har dock en hel del kakor över! Jag bakade nog lite för mycket! Men gott var det i alla fall! Vi fick även reda på att Jimmys kusin och hans fru väntar barn! Ett stort grattis till er! Beräknad till mitten av januari! Så det är dags att hitta något att sticka till henne eller honom!

I måndags så var det dags för första dagen på APU:n, det var nervöst! Men det gick bra :) Det kändes konstigt att i princip bara stå bredvid och titta på! Nu var detta första dagen, så det blir ju säkert bättre nästa dag!

Just nu sitter jag och äter frukost på jobbet! Det känns skönt att kunna kombinera både jobb, skola och praktiken!

Ha en fortsatt bra dag

Puss och Kram
Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!